18 Ekim 2014 Cumartesi

watsonstan purebeautymarkası white&bright serisi... migrostan neutrogena pembe greyfurt serisi

hi babies:)))

yüz temizliğinde kullandığım ürünlerde yaptığım değişikliği sizlerle paylaşmak istiyorum... geçen sene bu zamanlar yüzümde stres nedenli olduğunu düşündüğüm fazlaca sivilce vardı. bir indirim sırasında watsons mağazalarından pure&beauty markasının yüz temizleme köpüğünü, toniğini, gündüz-gece ve gözaltı nemlendiricilerini aldım ve yaklaşık bir sene kadar da kullandım. zamanla yüzümün kırmızılıklarından arındığını, rahatladığını farkettim. 


white&bright serisinin bu ürünlerinden kaçar tane bitirdim inanın hatırlamıyorum ama kokusunun özellikle de temizleme köpüğünün ve toniğinin o saf, tertemiz kokusunun müptelası oldum diyebilirim. ayrıca eğer tonik arayışındaysanız; cildimi germesin, mis koksun, cildimi sıkılaştırmaya yardımcı olsun diyorsanız size bu toniği öneririm. indirim zamanlarında da fiyatının yaklaşık 10 tl civarı olduğunu da söylemek isterim.

biraz da temizleme köpüğü hakkında konuşalım. bu ürün peeling değil ama içinde mini minnak tanecikler var ve cildi yırtmadan, nazikçe temizliyor. kremleri çok hoşunuza gider mi bilmiyorum. şöyleki; kremler yoğun yapılı değil, gayet akışkan. bana kötü gelen tarafı cildimi fazlasıyla parlatması oldu. bu nedenle sıklıkla evde olduğum günlerde ve geceleri kullandım.   

insanoğlu meraklıdır... hele ki ben :)) bu kurban bayramı indirimleri sırasında migrostan 



görselini yukarıda paylaştığım bu iki kardeşi (tanesi 6,5tl den) aldım. ve iyiki almışım diyorum. kokusuna ba yıl dım :) temizleme jeli akışkan ve çok fazla köpürmüyor. yalnız çok kuru ya da kuru ciltlilerin kullanımına uygun değil. scrub olanı ise tanecikli ve peeling maksatlı kullanıyorum. ürünün kullanım bilgilerinde günlük kullanın diyor ama ben aynen peeling gibi haftada 2 bazen de 3 kere kullanıyorum. hasssas ve beyaz tenli biriyim. yüz kılcallarım fazla fazla yüzeyel. yani aşırı tahrişler kılcalları görülebilecek duruma gelebilirler. bu nedenle hergün kullanmıyorum. özetle kokusu ve temizlemesi güzel. 

benden bu kadar...sevgiyle kalın :))


2 yorum:

  1. pure beauty markasını severim ama neutrogena bana göre değil :(

    YanıtlaSil
  2. Senacım, peelingi bence başarılı. cildi germiyor, yırtmıyor, hırpalamıyor. ama yıkama jeli, yapısı mı öyle anlamadım, istediğim gibi köpürmüyor :(

    pure beauty nin de nar özlü olan toniğini kullanıyorum ama white&bright serisinin toniğinin daha başarılı olduğunu deneyimim sonucu söyleyebilirim :) kokusu daha ferah, sürdüğünü hissediyorsun, aradan zaman geçse de verdiği taze görüntü devam ediyor. elimdekiler bitsin, ona dönüş planlıyorum :))

    YanıtlaSil