6 Ekim 2014 Pazartesi

Enerji Lazım...

Enerji Lazım :)

Selam canlar...
Hava böyle kararınca, kapanınca sizin de içinizin, ruh halinizin karardığı oluyor mu ? 
Ben bazen kendimi hareketsiz, işe-güce-derslere karşı ilgisiz, motivasyonsuz görüyorum. Peki ne yapmak lazım? Öncelikle kesinlikle uyku ve beslenmemize dikkat etmeliyiz. Bunu hepimiz biliyoruz. Ama ben bu bayram öncesi alışverişte gezerken Ankara Acity Rossman mağazasında şu ek destekleri buldum.

Tanesi 4TL idi ben alırken.

Mağazadaki görevlisinin söylediğine göre bunlar enerji için birebir... Mesela o konuştuğum görevli "Ben de kullanıyorum ve kendimi bu koşuşturmacada çok iyi, enerjik hissediyorum." dedi. İçeriğe baktım, farklı ya da tehlikeli olarak bildiğim birsey göremedim, aldım. Şimdilerde günde bir şeklinde alıyorum ama bir fark bulamadım...  İnşallah fayda bulurum :))


Yine doktor olan bir arkadaşım bana enerji konusunda herballife ın konsantre bitki çaylarından önerdi. O konuşma sırasında çay çantasındaydı ve annemle bana birer bardak ikram etti. Çay gerçekten annemde işe yaradı.İki adımda yorulan annem, bütün gün bana ayak uydurabildi, gezme konusunda. Bir de bu çaydan deneyeceğim bakalım ama fiyatları az uçuk (yani bana göre) :( 50ml lik olan 60TL, 100ml lik olan 108TL. İndirimli bulursam almak istiyorum.



Peki size gelelim canlar... Siz bu konuda neler yapıyorsunuz? Önerilerinizi merakla bekliyorum :))
Öpüldünüz :))

3 yorum:

  1. instagramdan takip ediyordum bloguna da geldim :)
    Bana da beklerim: http://resimdefterimm.blogspot.com/

    izleyici alanı bulamadım oluşturursan ekleyim :)

    YanıtlaSil
  2. ahh be kuzum burada o kadar yenıyım kı o dedıgını nasıl olusturacagımı ınan bılmıyorum. yol gosterır yardımcı olursan yaparım ve cok memnun olurum :) ama hemen sana gelıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ne tatlı bir blog gfc den takibe aldım bana da beklerim sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil