30 Aralık 2014 Salı

sansiro body mist

merhaba bayanlar baylar...

nasılsınız? Ben kokularla kafayı bozdum bozacağım :) Koku konusunda inanılmaz maymun iştahlıyım. İnsan en azından bir şişeyi bitirir sonra başka kokuya geçer değil mi? Yok. Resmen canım koku çekiyor benim :)

Bu yazımda sizlerle sansiro markasının muhteşem kokularını paylaşmak istiyorum. SANSİRO ürünleri ile ben A101 mağazalarında tanıştım fakat markanın kendi adıyla mağazaları hatta online alışveriş imkanı sunan siteleri var. Adresi de hemen paylaşmak isterim :) http://www.e-sansiro.com/ 


Yaklaşık 4tl ye aldığım bu body mistler bir harika. Ben açık pembe ve turuncu olanlarını yani "Sweet Heart Fragrance Mist" ve "Beauty Romance Fragrance Mist" leri aldım. Pembe olan misss gibi gül kokarken turuncu olan adından da anlaşıldığı gibi amber yani romantizm kokuyor. 


Kokuların kalıcılığı, markayı seçme sebeplerinden biri. Akşam sürüyorum sabaha hala koku üzerimde ya da gün içinde sıkıyorum saatlerce hala kokuyu alıyorum. Çevremdekilerden de mis gibi koktuğum şeklinde övgüler almak kokuları daha çok sevmeme sebep oldu :)

Peki siz bu tür kokuları değil de daha şekerli-tatlı kokuları seviyorsanız hangileri sizin için ? Hemen söyleyeyim "Pure Selection Fragrance Mist" ve "Dream Angel Fragrance Mist". yani koyu pembe ve koyu mor olanlar. 

Bu markayla, bu kokuyla tanışmam çok yeni fakat tanışmaktan ötürü duyduğum mutluluk çok büyük. Kokular aşık olunası.

Teşekkürler SANSİRO :))

1 yorum:

  1. Merhabalar turuncu olanı seviyorum hatta bende blogumda yazmistim 😊 gerçekten çok güzeller ayrıca bende koku manyagiyim😂bana da beklerim sevgiler😍

    YanıtlaSil