6 Ekim 2014 Pazartesi

Amasra Amasra :))



Amasra Amasra :))

Nasılsınız canlar :))
Bu yaz amasraya gittim ve bu muhteşem yerle ilgili sizinle paylaşmak istediklerim var...

Yaklaşık 5 günümü bu deniziyle, e haliyle balığıyla artı insanı ve doğasıyla her derde deva yerde geçirdim. Denize giremedim havalardan dolayı ama o suyun sesi, kokusu bile yetti.

Kaleiçi mahallesinde "yağmur pansiyon"da apart tuttuk ve annem arkadaşım ben üçümüz kendi evimizdeymişcesine huzurla 5 gün geçirdik. 

Amasra'nın yaratıcı, çalışkan insanını anlatmayacağım zaten biliyorsunuz... Şu kadar söyleyeyim; insanları hiçççç boş oturmuyor... köylü pazarına denk geldik ve şunu gördüm; oturup müşteri bekleyen kimse yok. kadınlar el emekleri olan reçelleri, tarhanaları, erişte, peynir, bal, pekmez, örgüleri satıyorlar bir yanda da ya eve akşam yemeklerini hazırlıyorlar ya örgü örüyorlar ya da elişleri her ne ise... 

ben bayıldım bu karıncalıklarına...

yaratıcılık demişken saksı çeşitlerinin ününü biliyorsunuz değil mi :) biz ordayken tam pansiyonun karşısında o ünlü klozet saksılı, çizme saksılı ev tam bizim karşımızdaydı ve gelen-görenlerden resmini çekmeyen yoktu :) sizinle oralara ait çektiğim kareleri paylaşmak istiyorum.tabi olur da yolunuz düşerse

yağmur pansiyon
çeşmi cihan restorant 
kumsal kafe
kızarmış dondurma
köylü pazarı
köylü ekmeği
kestane reçel
manda peyniri
amasra gözlemesi
.
.
.
ve tabiki taze taze balık...

bunlara bakmadan geçmeyin diyorum.

sizleri seviyorum... sevgiyle kalın canlarım...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder