18 Ekim 2014 Cumartesi

karden kakao ve çilek yağı...mis :)

selam canlarım :)
siz de benim gibi kokulara aşık mısınız? kokulara aşık aynı zamanda bakıma aşık arkadaşlara sesleniyorum... size kakao ve çilek yağlarının misliğinden ve faydalarından bahsetmek istiyorum.  


yukarıda görselini paylaştığım KARDEN markasının kakao ve çilek yağlarını karıştırarak kullanıyorum. günlük olarak ve banyo sonrasında vücudumu nemlendirmek için kullandığım kremlerin içine birer kapak bu yağlardan ekledim. özellikle banyo sonrası kullanımlarda buram buram çilek çikolata koktuğunuzu düşünün. nerden böyle birşeye başladım hemen söylemek isterim. senelerdir 170cm ve 53-55kg ağırlığında biri olarak son birkaç ayda 60kg oldum ve çatlaklar oluşmaya başladı. kakao yağının en önemli özelliği cildin esnekliğini artırarak çatlak oluşumunu önlemek. tabi ki oluşmuş çatlaklara bir çözüm yok :( hemen bir alıntıyla kakao yağının sayısız faydalarından bir kısmını paylaşmak istiyorum...

""""Fransa’da yapılan bir araştırmada, kakao yağının kadınların bacaklarına oldukça faydalı olduğu görüldü, Fransız bilim adamlarına göre vücudu haftada 1 kez kakao yağı ile ovmak cildin sıkılaşmasına ve selülitin ortadan kalkmasına yardımcı oluyor.
Hamilelik sırasında anne adayları çatlak tedavisi için genellikle kimyasal maddeler içermeyen bitkisel ve doğal tedavi yöntemlerini tercih etmektedir. Kakao yağının faydaları arasında hamilelik çatlakları gelmektedir. Gebelik sırasında özellikle karın bölgesindeki derinin gerilmesiyle oluşan çatlaklar için kakao yağını kullanabilirsiniz. Kakao yağı ile çatlak tedavisi ile önemli bir sonuç almak mümkündür.
Kakao yağı bronzlaşmak için kullanılır. Kakao yağı uyarıcı, iştah açıcı ve kuvvet vericidir. İdrar söktürür. Vücuttaki zehirlerin dışarı atılmasını sağlar. Böbrek iltihaplarını giderir""""" (alıntıdır)

ve çilek...çilek yağının kuvvetli bir cilt sıkılaştırıcı olduğunu biliyor muydunuz :) cildi sıkılaştırması demek gözenekleri de daraltması demek. tek başına da çok güzel olan kokusu çikolaya kokusuyla birleşince daha da nefis oluyor... çilek yağının faydaları neler diye bakalım bir de 


""""""* Vücudu kuvvetlendirir.

* Cilde tazelik ve güzellik verir.
* Cildi sıkılaştırıcı, besleyici ve gözenekleri sıkıştırıcı etkileri vardır."""""" (alıntıdır)


deneyin derim :) artı mutlu, bakımlı kalın derim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder