21 Eylül 2015 Pazartesi

Ağustos 2015 Bitenler

Merhabalar güzellikler,

şimdi okuyacağınız yazı, gecikmiş bir ağustos bitenleri yazısıdır :) ağustos ayında neler bitirdim ve düşüncelerim neler bunları paylaşmak istiyorum sizinle. Hemen başlayalım...


1. Bioblas Zayıf Ve Yıpranmış Saçlar İçin Saç Maskesi: Ben bu ürüne bayıldım. İndirimde aldığım ve kenarda kalmış bir üründü kendisi. Bu yaz sarışın olmaya kalktım ve saçlarım boyadan ciddi zarar gördü. Saçlarımı nemlendirme konusunda bana inanılmaz yardımı oldu. Normalde haftada bir kullanın diye belirtilmesine rağmen ben her yıkamada kullandım ve sonuç diğer yıkamaya kadar yumuşacık saçlar. Şimdi ürünü arıyorum ama bulamıyorum. Ama bulursam (ah bi elime geçirirsem :) ) üçer beşer depolayacağım.

2. Wella Proseries Yoğun Bakım Kremi: aşırı kuru saçlarımı nemlendirmede destek olan ürünlerden biri de buydu. Kullandıysanız kokusunun çok hoş olduğunu bilirsiniz. Hem nemlendirme hem koku iyiyse ne yapılır? İlk indirimde, ilk görülen yerde üçer beşer alınır :) Zira kendisi pahalı pek çok ürüne bin basar. 

3. Loreal Elseve Extraordinary Boyalı Saçlar İçin Saç Bakım Yağı: Kaç tanesini bitirdim unuttum. Banyodan sonra, dolaşan saçları rahatlıkla taramada, saç kurutma makinesinden sonra saç çatır çutur olduğunda nemlendirmede birebir. Ben sadece banyo öncesi sonrası değil, sabahları saçlarımı elimle hafif ıslatıp da kullandığım bu üründen memnundum. Bittiğinde yine yine yine alacağım :)

4. Kakao Yağı: Saçlarım kıvırcık, boyalı (sarı) ve aşırı kuru. Yaz, deniz ve güneş de eklenince ağlayacak duruma geldim ve instagramdan sevgili bitavsiye nin önerisiyle kakao yağı maskesi yaptım. Yani saçlarıma, dipten uca olacak şekilde kakao yağı sürdüm, kurutma makinesiyle azıcık ısı uyguladım. 1,2,3,4 saat fark etmez,  durabildiğim kadar öyle durdum ve yıkadım. Sonuç cidden bir daha denemeye değerdi, yumuşacıktı. Ayrıca mis kakao kokusuyla geçen saatler de cabası J tabi şampuanla iyi yıkamak lazım yoksa yağlı kalınca saç ağırlaşıyor. Ama ben mahsus bır kere şampuanlayıp çıkıyorum çoğu zaman, özellikle de ertesi gün evdeysem J amacım saçımın nemli kalması J

5. Üzüm Çekirdeği, Portakal, Çörek Otu, Susam Yağı:  kakao maskesini öğrenmeden önce insanların saçıma faydalı geldi dediği, gördüğünüz ve daha eklemediğim pek çok yağı karıştırıp saçlarıma uyguluyordum. Bunlara sarımsak yağı da dahildi. Uyguladığımda resmen kokunun ağırlığından ve kötülüğünden benlik saygım bitiyordu. Evet saça iyi geliyordu ama banyodan sonra saçta kalan sarımsak kokusunu gidermek için ne saç parfümleri kullanıyordum. Kakao maskesini öğrendim ve çile bitti J

6. She Vücut Kremi: Bu nasıl güzel bir kokudur. “berry” kokulu olan bu muhteşem kremi kullanmalısınız… Meyveli, tatlı kokusu. Normalde şekerli kokuları sevmem ama bu çok hoşuma gitti. Nemlendirmesi de çok güzel. Duştan sonra tüm vücudunuzu bununla nemlendirin, göreceksiniz vücudunuz yumuşacık, mis kokulu…

7. Avon Miami Party Edt: ilk aldığımda “neee” dedim J hiç hazzetmedim. Aradan bir yıl geçti ve bi bakayım derken başladım kullanmaya ve bitirdim J tam bir yaz kokusu adındaki enerjiden de anlaşılacağı gibi.

8. Clean&Clear Siyah Nokta Temizleyici Sabun: yüzünüze bu sabunu kullanmayın derim. Yağlı ciltlerin kullanabileceği bir sabunmuş kendisi ama bence kimse kullanmamalı. Ben denemek için almıştım ama bir kere kullandım, hatta kullanamadım. Cildimi parçaladı, yırttı resmen. Çok sert tanecikleri var. Öyle ki kendisini vücut kesesi olarak kullandım, vücudumu bile acıttı J

9. Dove Roll-On: Tam huzur kokusu… Koltuk altına sürünce cildin emmesini bekleyin yeter. Sonrasında mis gibi bir koku sizinle. Ayrıca kıyafetlerde leke yapmaması da güzel bir artı J

10. Sleepy Islak Mendilleri: bazı ıslak mendiller ıslak değil, bazılarıysa mendil değil J beğenerek kullandım. Markanın güllü, leylaklı gibi değişik kokulu ıslak mendillerini gördüm adeseden ama almayı unuttum. İlk gördüğüm yerde kesin alacağım J

11. Selin Parfümlü Kolonya: yazın ferahlamak için alıp her yerinize sıkacağınız kolonyalardan. Biraz tatlı bir kokusu var. 

12. White Glo Diş Fırçası: uyumamak için fazla kahve tüketiyorum ve diş sararmasının önüne geçebilmek için watsonstan white glo diş macununu aldım. Yanında hediye olarak çıkan aynı markanın diş fırçasını beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Çünkü hassas diş etlerimi sertliğiyle fazla zorluyor.


Aşkla, huzurla kalın…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder